Administrateur

Ganzeboom Transmissies in Almelo is sinds 1968 één van de toonaangevende bedrijven in de Europese transmissiebranche. Wij leveren uit voorraad OEM en aftermarket onderdelen voor o.a. transmissies, tussenbakken en differentieels, 24/7 te bestellen in onze webshop en binnen 24 uur geleverd door heel Europa. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in revisie van versnellingsbakken, koppelomvormers en kleppenhuizen. Met meer dan 50 jaar ervaring is Ganzeboom uitgegroeid tot een team van 50 gecertificeerde specialisten. Kwaliteit, efficiëntie, kennis en duurzaamheid zijn de kernwaarden van onze visie en de focus van onze werkwijze. Dat vertaalt zich in een breed en betaalbaar productaanbod en betrouwbare dienstverlening.

Op onze afdeling Finance komt een plek vrij voor een:

Administrateur (24-38 uur/week)
(Standplaats Almelo)

Ben jij een zelfstandige en proactieve financial? Word dan onze nieuwe Administrateur!

Wat ga je doen?

Als administrateur ben je (samen met een administratief financieel medewerker) verantwoordelijk voor het beheren van alle in- en uitgaande geldstromen binnen ons familiebedrijf.
Hierbij moet je oa denken aan:

  • Verantwoordelijkheid dragen voor de crediteuren- en debiteurenadministratie;
  • Verantwoordelijkheid dragen voor maand- en jaarafsluiting;
  • Verantwoordelijk zijn voor de BTW aangiftes;
  • Verantwoordelijk voor de salarisadministratie;
  • Verantwoordelijk voor de facturering;
  • Ondersteunen van directie bij de rapportages en analyses;
  • Contact onderhouden richting accountant, bank en belastingdienst.

Als administrateur werk je samen met een financieel administratief medewerker. Je rapporteert aan de (driehoofdige) directie.

Wat vragen wij:

Je beschikt over:

  • HBO/WO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op een financiële afdeling;
  • In staat om zelfstandig een boekhouding te voeren;
  • Ervaring met projectadministratie;
  • Aantoonbare kennis met MS Office producten;
  • Kennis van en ervaring met Accountview is een pré;
  • De kwaliteiten communicatief, nauwkeurig, flexibel, analytisch en adviesvaardig.

Wat bieden wij:

  • De uitdaging om te werken in een ambitieuze, professionele en ondernemende organisatie;
  • Een gedreven team;
  • Ontwikkeling op financial en business vlak als ook persoonlijk en doorgroeimogelijkheden;
  • Ruimte voor eigen ideeën en invulling van je werkzaamheden;
  • Alle primaire en secundaire voorwaarden die je bij deze functie mag verwachten.

We horen graag van je!