Ben jij analytisch, nauwkeurig, financieel goed onderlegd en hands on? Lees dan vooral verder!
Wat zijn mijn taken en verantwoordelijkheden?
- Het bewaken van debiteuren en crediteuren i.c.m. kredietverzekering;
- Het doen van aangifte omzetbelasting;
- Het maken van een wekelijks omzetoverzicht m.b.t. klant, productgroep, marges en analyses;
- Helpen bij facturatie;
- Het berekenen en boeken van reserveringen;
- Het (mede-)uitvoeren van de maandafsluiting;
- Het verwerken en monitoren van facturen;
- Het verwerken van bankafschriften;
- Het controleren van de prijsverschillenrekening en tussenrekeningen
- Het onderzoeken en uitzoeken van diverse zaken.
Wat draag ik bij?
Accuratesse, professionaliteit gepaard met een gestructureerde en doelgerichte werkethiek. Dankzij deze eigenschappen ben je een ideale match als Assistant Controller. Je vindt het belangrijk om goed werk te leveren en dit door middel van een proactieve instelling en goede communicatie. Ook komen de volgende aspecten je bekend voor:
- Afgeronde HBO opleiding in een financiƫle richting;
- Werkervaring op het vlak van financiƫle administratie;
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;;
- Sparringpartner richting interne stakeholders;
- Autonome wijze van werken;
- Uitstekende beheersing van het MS Office pakket.
Hoe ziet mijn toekomstige werkplek eruit?
Bij onze opdrachtgever in Oldenzaal worden diverse producten ontworpen, ontwikkeld en gefabriceerd. Deze producten worden in meer dan 140 landen over de wereld verkocht en gedistribueerd. De organisatie telt circa 120 medewerkers. De afdeling Finance telt momenteel 4 medewerkers. Daarbij beschikt dit bedrijf als oorspronkelijk familiebedrijf over een informele cultuur en is het, naast het harde werken, altijd gezellig.