Waarom wil je als ondernemer HRM niet zelf doen?

Het hebben van personeel brengt nogal wat risico’s met zich mee: langdurige zieke medewerkers, het vergeten aan te zeggen van tijdelijke contracten of het in dienst nemen van een toch niet passende medewerker. De risico’s kosten een kapitaal en leveren veel kopzorgen en irritaties op voor de ondernemer. Daarbij is de huidige wet- en regelgeving een complex verschijnsel, zoals de Wet Werk en Zekerheid en de privacy wetgeving bij verzuim. Hierdoor is het haast onmogelijk om HRM gerelateerde zaken nog zelf te blijven doen. Wij zijn de HRM business partner en de HRM medewerker in één. Ons uitgangspunt is mensen zo optimaal mogelijk in te zetten binnen een organisatie, zodat zowel werkgever als werknemer daar de vruchten van plukken. Onze ervaring is branchebreed.

Denk bij onze werkzaamheden bijvoorbeeld aan:   

  • arbeidsreglementen;
  • arbeidsovereenkomsten; 
  • bewaken van diverse termijnen; 
  • werving en selectie; 
  • talentontwikkeling; 
  • het begeleiden van lastige gesprekken; 
  • verzuimmanagement; 
  • disfunctioneren of ontslag; 
  • functionerings- en beoordelingsgesprekken. 

Resultaat en goed functionerende medewerkers

Je wilt als ondernemer natuurlijk zoveel mogelijk risico’s beperken en je wilt meer tijd overhouden voor je eigen werk. Uit onderzoek blijft dat vooral geen gedoe in je bedrijf (zoals conflicten, niet functionerende medewerkers of langdurig verzuim) met stipt op 1 staat. Om deze risico’s zoveel mogelijk te beperken schakel je TKS Groep in. Wij kunnen ons uitstekend verplaatsen in ondernemers want wij zijn het zelf. Door onze kennis en kunde kunnen we ondernemers meer zekerheid geven, hen tijd en dus geld besparen en kunnen we direct bijdragen aan het succes van de onderneming. Wij werken als HRM interim, als externe HRM adviseur en op projectbasis.